Poniedziałek - różniste zajęcia

19:55 o 19:55

Adaś robił serial dla was "Serce z Kamienia", miłosny film. Ja (Maciek) jestem Carlos, kocha Melisse - Natalia. Kuba grał ojciec Natalii. Jeszcze grała Ewa, Marek Niski grał palacza,wylał olej i palił chatę Melissy i jej ojca. Ewa miała broń. Ona zabiła Melisse bo ona jest zakochana w Carlosie. Michał grał tata Adasia, był prezesem.


Śpiewamy muzyki. Paweł grał gitarę, pan Łukasz grał bębenek. Kalambury było jak wy mieliście mecz w siatkę. Ja byłem trenerem drużyny, ja i Adaś was, Pawłem, pani Kasia, pani Ola, Karolina, pani Marlena, pan Tomek... oj nie nie!!! Pani Marlena i Ela opalały się i Patrzyły.


Salsa była. Przypomniałem. Układ nowy, to był inny układ. Były tak nowe zwrotki dałeś.


Nie było mecza tenisa bo byli chłopaki. Ja nie mogę skakać bo kolano boli. Ja (Kuba) nie mogę kąpać bo jest zimna woda i słona. Tata do mnie dzwonił jak pilnowałem Maćka... Maciek beknął dwa razy, raz i potem drugą. Ja grałem Mariusza karty wojna. Ja z Mariuszem remisem. Ja dobrze grałem bembenek. Wieczorem była dyskoteka i grał pan Łukasz.

Dyktowali: Maciek Buza i Kuba Kazibet

0 komentarze: